Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  EXPOSICIÓ SURCOS
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 28-11-2013 al 30-11-2013
Lloc: Galeria Paspartú (c/Verdi 25, Barcelona)

Els propers dies 28, 29 i 30 de novembre s'exposarà a la Galeria Paspartú de Gràcia (c/Verdi 25, Barcelona) la mostra Surcos. En aquesta exposició col·lectiva, sis joves creadors reflexionaran, des de les disciplines de vídeo, fotografia, il·lustració i pintura, sobre la memòria i les calidoscòpiques formes del record. Entre els autors d’aquesta mostra trobem a Laia Tubío i Adrià Ghiralt, alumnes del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM).

Les altres persones que hi participen són Sandra Busquí, Thaïs Cuadreny, Nadia Hafid i Sílvia Rodríguez.

L’exposició s’inaugurarà el proper dijous 28 de novembre, a les 19h.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?