Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  CONCURS EMPRÈN UPC
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 14-02-2014 al 19-03-2014

La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC-BarcelonaTech) posa en marxa la 4a edició del Concurs: ESTUDIA i EMPRÈN a la UPC!

Aquesta iniciativa, que s’engloba dins del marc de les actuacions 2014 del Programa Innova - UPC, pretén contribuir a fomentar l'esperit emprenedor i la cultura de la innovació entre els estudiants de la UPC.

Ara, si tens una idea de negoci, no dubtis en presentar-te a aquest concurs d’idees. Les participacions estan obertes fins el dia 19 de març. Hi ha 8.000 euros en premis.

Més informació:

Concurs Emprèn UPC

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?