• Sou a
  • >>
  • >>
  • Vols ser corresponsal Erasmus a Flandes?
Del 02-06-2015 al 19-07-2015

Vols ser corresponsal Erasmus a Flandes?

Des de l'oficina de Turisme de Bèlgica cerquen estudiants espanyols que facin una estada Erasmus al curs 2015-16 per convertir-se en corresponsals Erasmus de "VISITFLANDERS" i obtenir una beca de 700 euros al mes.

L'activitat consisteix en compartir les seves experiències, suggeriments, fotos, etc. durant la seva estada in situ a Flandes a través del blog www.erasmusenflandes.com i les xarxes socials (per exemple Facebook, Twitter, Youtube, etc.)

El projecte està adreçat a 10 estudiants espanyols que se seleccionaran entre els candidats.

• 8 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada de 5 mesos. Dotació: 3.500 euros
  • 2 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada a l'estiu durant 2 mesos. Dotació: 1.400 euros

Els sol·licitants interessats en participar en la selecció han d'enviar abans del 19 de juliol de 2015 el seu CV i candidatura a practicas@flandes.net i enviar una carta de motivació i un vídeo de presentació.

Més informació:

Corresponsal Erasmus a Flandes