Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Vols ser corresponsal Erasmus a Flandes?
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 02-06-2015 al 19-07-2015

Des de l'oficina de Turisme de Bèlgica cerquen estudiants espanyols que facin una estada Erasmus al curs 2015-16 per convertir-se en corresponsals Erasmus de "VISITFLANDERS" i obtenir una beca de 700 euros al mes.

L'activitat consisteix en compartir les seves experiències, suggeriments, fotos, etc. durant la seva estada in situ a Flandes a través del blog www.erasmusenflandes.com i les xarxes socials (per exemple Facebook, Twitter, Youtube, etc.)

El projecte està adreçat a 10 estudiants espanyols que se seleccionaran entre els candidats.

• 8 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada de 5 mesos. Dotació: 3.500 euros
  • 2 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada a l'estiu durant 2 mesos. Dotació: 1.400 euros

Els sol·licitants interessats en participar en la selecció han d'enviar abans del 19 de juliol de 2015 el seu CV i candidatura a practicas@flandes.net i enviar una carta de motivació i un vídeo de presentació.

Més informació:

Corresponsal Erasmus a Flandes

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?