Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Vols ser corresponsal Erasmus a Flandes?
Data: Del 02-06-2015 al 19-07-2015

Des de l'oficina de Turisme de Bèlgica cerquen estudiants espanyols que facin una estada Erasmus al curs 2015-16 per convertir-se en corresponsals Erasmus de "VISITFLANDERS" i obtenir una beca de 700 euros al mes.

L'activitat consisteix en compartir les seves experiències, suggeriments, fotos, etc. durant la seva estada in situ a Flandes a través del blog www.erasmusenflandes.com i les xarxes socials (per exemple Facebook, Twitter, Youtube, etc.)

El projecte està adreçat a 10 estudiants espanyols que se seleccionaran entre els candidats.

• 8 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada de 5 mesos. Dotació: 3.500 euros
  • 2 estudiants espanyols per fer de corresponsals amb estada a l'estiu durant 2 mesos. Dotació: 1.400 euros

Els sol·licitants interessats en participar en la selecció han d'enviar abans del 19 de juliol de 2015 el seu CV i candidatura a practicas@flandes.net i enviar una carta de motivació i un vídeo de presentació.

Més informació:

Corresponsal Erasmus a Flandes