Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs: Las Ideas se Mueven
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 14-09-2015 al 16-10-2015

Las Ideas se Mueven és una iniciativa promoguda conjuntament per Endesa i la Fundació Universitat-Empresa que té com a objectiu impulsar les teves idees perquè arribin molt lluny. Podràs guanyar un dels tres grans premis: 3.000 € i una beca al programa d'iniciació professional STEP de la FUE, amb formació acadèmica i pràctiques remunerades a Endesa; un segon premi de 1.500 € o un tercer premi de 1000 €. Tots tres premiats podran presentar la seva idea en públic a la seu d'Endesa a Barcelona. Es podran presentar les idees fins al 16 d'octubre.

Més informació:

Las Ideas se Mueven

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?