Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  MONUTAFI TERRASSA
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 02-10-2015 al 04-10-2015

Monutafi Terrassa és un monument públic de creació popular. És el primer de la sèrie de grans monuments públics efímers de construcció popular que prepara Marcel·lí Antúnez, professor del CITM. La instal·lació es realitzarà del 2 al 4 d’octubre, de les 18h a les 20h al Raval de Montserrat, situat al davant de l’Ajuntament de Terrassa. La participació està oberta a tothom i, de forma especial, als alumnes de diferents universitats de la ciutat. El monument serà produït durant la setmana prèvia del Festival TNT amb l’ajuda de gent de la ciutat, que participa tant en la idea com en la seva construcció, tot donant una nova vida a materials que sovint acaben com a rebuig i deixalla.

Reconegut internacionalment com una de les figures més rellevants de l’art electrònic i l’experimentació escènica, la trajectòria de Marcel·li avarca un període de 30 anys, durant els quals ha desenvolupat un univers visual absolutament personal i iconoclasta, basat en una reflexió sobre sistemes de producció artística, el que ell denomina Sistematurgia, amb una iconografia particular i pròpia. Ha realitzat instal·lacions i performances a museus, galeries, teatres i espais no convencionals en més de 35 països.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades