Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Exposició: "+ Humans. El futur de la nostra espècie"
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 06-10-2015 al 10-04-2016
Lloc: CCCB - Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (c/ Montalegre 5, Barcelona)

Què significa ser un ésser humà avui dia?

La mostra '+Humans' s’endinsa en els límits del cos, els límits de l’espècie, els límits del que és socialment i èticament acceptable. Ens hem de millorar nosaltres mateixos, o hem d’intentar modificar els nostres descendents? Ens acostem a una singularitat d’una hibridació home-màquina, o perdem facultats a causa de la dependència sempre en augment respecte a les extensions tecnològiques del cos? És l’allargament de la longevitat humana una magnífica aspiració o una terrible amenaça per al planeta? Aquesta exposició explora els camins de futur de la nostra espècie tenint en compte les tecnologies emergents i el nostre context cultural i ètic.

Més informació:

Exposició: "+ Humans. El futur de la nostra espècie"

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?