Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "It Doesn't Look Like the Picture: Recipes ...
Estudiants de nou ingrés
Data: 02-12-2015
Hora: 18:00
Lloc: Sala d’Actes del Vertex - Campus Nord (Planta -1 - Plaça Eusebi Güell 6, 08034 Barcelona)

El proper dimecres 2 de desembre, a les 18h, tindrà lloc a la Sala d’Actes del Vertex – Campus Nord UPC (Planta -1 – Plaça Eusebi Güell 6, Barcelona) el Creative CITM: "It Doesn’t Look Like the Picture: Recipes and Stories from Ubisoft’s AAA Kitchen", a càrrec de Matthew Clarke, desenvolupador de videojocs a Ubisoft.

En aquesta conferència, Matthew explicarà la seva experiència treballant en aquesta companyia líder en videojocs i compartirà anècdotes personals i consells professionals apresos al llarg de la seva llarga trajectòria de més de 10 anys a Ubisoft, on ha participat en grans produccions internacionals de videojocs AAA.

La conferencia es realitzarà en anglès.

El ponent

Matthew Clarke és desenvolupador de videojocs a Ubisoft des de 2001. Després d'obtenir un diploma d'enginyeria informàtica a la Universitat de Sherbrooke (Quebec, Canadà) va començar la seva carrera a Ubisoft Montreal, des d'on va treballar per a les sèries Prince of Persia i Tom Clancy's Splinter Cell. Des de l'any 2009 treballa a Ubisoft Barcelona on ha col·laborat com a desenvolupador en Les Aventures de Tintín: El Secret de l'Unicorn, The Crew i Assassin’s Creed: Unity Dead Kings.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?