• Sou a
  • Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal
Del 25-01-2016 al 26-02-2016

Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal

3D Wire i Mecal, festival internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona, organitzen un concurs de peces d'animació per a escoles i universitats catalanes. La peça pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, sempre que l'animació sigui almenys el 80% de la peça. Les peces s'han d'haver realitzat amb posterioritat a l'1 gener 2015.

La peça guanyadora rebrà com a premi el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per a una persona per a la propera edició de 3D Wire (octubre 2016).

Totes els títols participants finalistes figuraran a la pàgina web del festival Mecal i els seus directors tindran una acreditació gratuïta per a tot MECAL 2016.

Els títols finalistes es projectaran a la tarda del dissabte 12 de març dins de MECAL 2016 i el premi serà decisió del públic assistent a la projecció.

La data límit inscripció és el 26 de febrer.

Més informació:

Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal