Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 25-01-2016 al 26-02-2016

3D Wire i Mecal, festival internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona, organitzen un concurs de peces d'animació per a escoles i universitats catalanes. La peça pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, sempre que l'animació sigui almenys el 80% de la peça. Les peces s'han d'haver realitzat amb posterioritat a l'1 gener 2015.

La peça guanyadora rebrà com a premi el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per a una persona per a la propera edició de 3D Wire (octubre 2016).

Totes els títols participants finalistes figuraran a la pàgina web del festival Mecal i els seus directors tindran una acreditació gratuïta per a tot MECAL 2016.

Els títols finalistes es projectaran a la tarda del dissabte 12 de març dins de MECAL 2016 i el premi serà decisió del públic assistent a la projecció.

La data límit inscripció és el 26 de febrer.

Més informació:

Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?