Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: Del 25-01-2016 al 26-02-2016

3D Wire i Mecal, festival internacional de Curtmetratges i Animació de Barcelona, organitzen un concurs de peces d'animació per a escoles i universitats catalanes. La peça pot ser un curtmetratge, un videoclip, una peça publicitària o un commission film, sempre que l'animació sigui almenys el 80% de la peça. Les peces s'han d'haver realitzat amb posterioritat a l'1 gener 2015.

La peça guanyadora rebrà com a premi el viatge, allotjament, manutenció i acreditació per a una persona per a la propera edició de 3D Wire (octubre 2016).

Totes els títols participants finalistes figuraran a la pàgina web del festival Mecal i els seus directors tindran una acreditació gratuïta per a tot MECAL 2016.

Els títols finalistes es projectaran a la tarda del dissabte 12 de març dins de MECAL 2016 i el premi serà decisió del públic assistent a la projecció.

La data límit inscripció és el 26 de febrer.

Més informació:

Concurs d'Animació de 3D Wire i Mecal

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?