Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Visita a les instal·lacions de la incubadora Gamebcn
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 05-02-2016
Lloc: GameBCN (c/Roc Boronat, 117 - 2a planta, Barcelona)

Gamebcn és l'acceleradora de projectes de videojocs de Barcelona, que neix per professionalitzar equips de desenvolupament de jocs sorgits, principalment, dels cursos de formació universitària.

En aquesta activitat, tindreu l'oportunitat de conèixer les instal·lacions, el funcionament per a l'impuls empresarial dels projectes i, finalment, realitzar un complet *testeo real sobre vuit projectes que s'estan incubant des del centre. Es tracta d'un esdeveniment exclusiu per als alumnes de 1º curs del grau en videojocs.

On? En les oficines de Gamebcn en Roc Boronat 117 2ª planta.

Quan? El proper dia 5 de Febrer de 10.30 a 12.30.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?