Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

06/04/2024 17/05/2024 24/05/2024

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Concursos: Independev Game Festival - Three Headed Monkey Awards
Data: 10-02-2016
Horari: 12:30 a 13:30
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

En el proper coworking anunciarem 2 concursos amb molta repercussió que us vindran a presentar exclusivament Ferran Puntí des de Kerad Games i Jesús Alonso, amb ells podreu resoldre qualsevol dubte sobre les convocatòries i orientar les vostres propostes.

Independev Game Festival

Organitza: Kerad Games
Aquest concurs està dirigit a joves talents que comencen com a desenvolupadors de videojocs, el primer premi als 2 millors projectes inclouen 10.000€ i el desenvolupament del joc. Kerad Games ofereix espai físic i recursos de tota mena per al llançament i promoció comercial del joc.

El termini d'inscripció ja està obert i finalitzarà el 17 d'abril.
Tota la informació en aquest link: http://www.independevfest.com/

Three Headed Monkey Awards

Organitza: UPC School. Patrocinador: Social Point
La quarta edició del concurso 3H Monkey Award està pensada per impulsar el vostre talent, difondre el vostre projecte i ajudar-vos a construir un futur professional en la indústria de l'entreteniment.

Teniu temps fins al 29 de febrer de 2016!
Tota la informació en aquest link: http://upcvideogames.com/3-headed-monkey-award/

No deixeu d'assistir!