Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Concursos: Independev Game Festival - Three Headed Monkey...
Estudiants de nou ingrés
Data: 10-02-2016
Lloc: CITM (Igualtat, 33. Terrassa)

En el proper coworking anunciarem 2 concursos amb molta repercussió que us vindran a presentar exclusivament Ferran Puntí des de Kerad Games i Jesús Alonso, amb ells podreu resoldre qualsevol dubte sobre les convocatòries i orientar les vostres propostes.

Independev Game Festival

Organitza: Kerad Games
Aquest concurs està dirigit a joves talents que comencen com a desenvolupadors de videojocs, el primer premi als 2 millors projectes inclouen 10.000€ i el desenvolupament del joc. Kerad Games ofereix espai físic i recursos de tota mena per al llançament i promoció comercial del joc.

El termini d'inscripció ja està obert i finalitzarà el 17 d'abril.
Tota la informació en aquest link: http://www.independevfest.com/

Three Headed Monkey Awards

Organitza: UPC School. Patrocinador: Social Point
La quarta edició del concurso 3H Monkey Award està pensada per impulsar el vostre talent, difondre el vostre projecte i ajudar-vos a construir un futur professional en la indústria de l'entreteniment.

Teniu temps fins al 29 de febrer de 2016!
Tota la informació en aquest link: http://upcvideogames.com/3-headed-monkey-award/

No deixeu d'assistir!

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?