Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Viral Talent Contest
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 20-05-2016 al 01-06-2016

Amb l'objectiu de treure a la llum tota la capacitat creativa que hi ha dispersa per la xarxa, FICARQ llança la iniciativa VIRAL TALENT. El concurs s'adreça a estudiants de totes les disciplines audiovisuals del món sencer per participar en la creació d'una campanya viral per a un dels sponsors del festival, STAAR Surgical, relacionant el llenguatge audiovisual i l'arquitectura.

Envia els teus treballs a info@ficarq.es abans de l'1 de juny.

El concurs s'emmarca en el programa de propostes de Ficarq, el festival internacional de cinema i arquitectura d'Astúries, que celebrarà la seva pròxima edició del 28 de juny al 2 de juliol.

Més informació:

Viral Talent Contest

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?