Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Open Class: Composició 3D amb MATTE PAINTING
Estudiants de nou ingrés
Data: 27-09-2016
Lloc: On Line

La composició 3D mitjançant imatges i vídeos ens permet crear escenaris complexos en moviment amb total llibertat. Es tracta d'una tècnica molt utilitzada en la postproducció audiovisual per aconseguir escenes que són impossibles de crear en la realitat o bé que tindrien un cost massa elevat. Podem veure exemples molt interessants en films d'època o d'ciència ficció, on ha estat necessari modificar escenaris reals o bé crear de nous.

Durant aquesta Open Class veurem el flux de treball per a la composició de Matte Paintings, des de la preparació de les imatges fins a la composició final amb efectes especials.

Per assistir a aquesta Open Class és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

ENTRADA GRATUÏTA

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?