Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  B-Anime Film Festival
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 01-10-2016 al 02-10-2016
Lloc: CCCB - Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (c/ Montalegre 5, Barcelona)

Arriba al CCCB la segona edició del B-Anime, el festival de cinema d’animació japonès per a joves. Durant tot un cap de setmana, el festival programa pel·lícules, curts i sèries de televisió nipones amb l'objectiu de portar la cultura pop japonesa a Barcelona.

Al Japó s'estrenen una mitjana de 50 títols d'anime a l'any, i fins ara no hi havia cap programació a Barcelona que en mostrés una selecció. La segona edició del B-Anime repeteix amb la voluntat de donar visibilitat a les estrenes de cinema d'animació japonès inèdites a casa nostra; unes produccions que, a més, són de gran qualitat artística i han estat premiades o seleccionades en diferents festivals internacionals.

A més de potenciar el valor cultural d'aquestes peces a través de projeccions, el festival ofereix també una zona d'intercanvi i debat entre aficionats i professionals. Es programen tallers, exposicions, live art i xerrades per tal de crear un espai de trobada entre els seguidors del gènere. El B-Anime està dirigit principalment als adolescents però amb l'objectiu d'arribar també a tota la família.

Més informació:

B-Anime Film Festival

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?