Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Vols estudiar als Estats Units? Beques Fulbright
Estudiants de nou ingrés
Data: 19-10-2016
Hora: 13:00

El proper dimecres 19 d'octubre, a les 13h, tindrà lloc a la Sala Multimèdia de l’ETSETB (Plaça de Telecos, Campus Nord UPC) una sessió informativa sobre les beques Fulbright per estudiar als Estats Units.

Les beques Fulbright són ajuts de 2 anys de durada per cursar estudis de postgrau a universitats dels Estats Units en qualsevol disciplina, i estan destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de màster o doctorat. La dotació de la beca inclou: matrícula, viatge, compra de llibre i materials, manutenció, i assegurança mèdica i d'accidents.

La xerrada està adreçada sobretot a estudiants d'últim i penúltim curs.

Més informació:

Sessió informativa de les beques Fulbright

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?