Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Vols estudiar als Estats Units? Beques Fulbright
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 19-10-2016
Hora: 13:00

El proper dimecres 19 d'octubre, a les 13h, tindrà lloc a la Sala Multimèdia de l’ETSETB (Plaça de Telecos, Campus Nord UPC) una sessió informativa sobre les beques Fulbright per estudiar als Estats Units.

Les beques Fulbright són ajuts de 2 anys de durada per cursar estudis de postgrau a universitats dels Estats Units en qualsevol disciplina, i estan destinades a titulats superiors que estiguin interessats en programes de màster o doctorat. La dotació de la beca inclou: matrícula, viatge, compra de llibre i materials, manutenció, i assegurança mèdica i d'accidents.

La xerrada està adreçada sobretot a estudiants d'últim i penúltim curs.

Més informació:

Sessió informativa de les beques Fulbright

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?