Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Open Talent "L'experiència d'usuari. Factor clau"
Estudiants de nou ingrés
Data: 12-01-2017
Lloc: Tech Talent Center (Badajoz, 73. Barcelona)

El proper dijous 12 de gener de 2017, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "L'experiència d'usuari. Factor clau", a càrrec d'Oriol Rojals, international manager a King e-Client (KEC).

En aquesta conferència presentarà, des de la seva experiència, els 7 factors clau principals que ajuden a millorar l'experiència d'usuari en l'entorn digital. Explicarà exemples de casos reals i consells pràctics perquè els assistents s'emportin un bon conjunt d'accions a realitzar, d'immediata aplicació i que donin suport als nous reptes de creixement, competitivitat i conversió en les seves empreses i organitzacions.

El ponent

Oriol Rojals és enginyer industrial (UPC) i Executive MBA (ESADE) amb més de 16 anys d'experiència professional. Des de 2006 dirigeix ​​projectes d'e-business nacionals i internacionals, principalment europeus, dirigint equips multidisciplinaris i supervisant lliuraments, control de qualitat i contacte amb clients com a Project Manager. Ha treballat en projectes internacionals de consultoria digital per a la Comissió Europea, el Parlament Europeu, Deutsche Bank o Novartis, entre d'altres. A Espanya, ha desenvolupat projectes d'estratègia digital, usabilitat, disseny i desenvolupament web i mobile i per a clients com Repsol, Inteco, La Caixa, Gas Natural o RENFE. La seva trajectòria professional s'ha basat sempre en la tecnologia on-line, amb un profund coneixement de tots els processos de creació, disseny i producció. També és professor universitari en màrqueting digital i estratègia en xarxes socials.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En aquests moments, i fins el proper 29 d'Agost, estem en període de vacances i no podem atendre la teva petició. Donarem resposta a la teva sol·licitud tant aviat com sigui possible a la tornada.

Gràcies per endavant per la vostra comprensió i bon estiu.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?