Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Creative CITM "'Un monstre em ve a veure' - Creativitat i...
Estudiants de nou ingrés
Data: 25-05-2017
Horari: 18:00 a 19:00
Lloc: Plató del CITM (c/ de la Igualtat 33, Terrassa)

El proper dijous 25 de maig, a les 18:00h, tindrà lloc al Plató del CITM (c/ de la Igualtat 33, Terrassa) el Creative CITM: "Creativitat i tècnica per VFXs", a càrrec de Ruben Llusia i Javier Verdugo, de l'estudi internacional d'animació i efectes especials Glassworks.

En aquesta conferència, ens explicaran quin és el pipeline d'un spot de publicitat. Ens detallaran els passos que se segueixen des d'un punt de vista tècnic en un projecte publicitari que requereix molta postproducció, passant per les fases de rodatge, muntatge i finalment els VFXs i el color.

Com a exemple d'èxit, parlaran també dels processos creatius desenvolupats en la producció dirigida per J.A Bayona "Un monstre em ve a veure", en què van tenir l'oportunitat de participar. Veurem els diferents acostaments, proves i solucions sobre com traslladar el concept estàtic a la imatge en moviment.

Si vols veure més projectes de l'estudi, no et perdis el showreel de Glassworks.

Els ponents

Ruben Llusia - Head of 2D

Ruben va començar a Glassworks London l'any 2009 i va acabar traslladant-se de nou a casa a Barcelona al 2013. L'experiència obtinguda en treballar en diferents projectes a les oficines de Londres i Amsterdam juntament amb el seu increïble talent, l'han convertit en un dels millors compositors/ supervisors de VFX d'Europa.

Javier Verdugo - Head of 3D

Diuen que Javier podia dibuixar abans de començar a caminar i fins i tot d'expressar-se amb la veu. Aquesta passió el va conduir a estudiar Art a Granada i Disseny Gràfic a Holanda. Després de diversos anys treballant a tot el món amb projectes artístics, es va instal·lar a Barcelona per completar la seva trajectòria en el món de la postproducció. Aquí ha treballat per a diversos estudis i agències publicitàries, combinant el disseny de caràcter, el modelisme 3D, l'animació i la il·lustració.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs al marge d'aquestes línies. Places limitades.