Si continueu navegant, considerem que n'accepteu l'ús.

Inici   >  Agenda  >  Open Talent "Els jocs haurien de tractar problemes socials?"
Vine a conèixer el CITM a les Jornades de portes obertes
Inscriu-t'hi
Data: 06-10-2017
Lloc: CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona)

El proper divendres 6 d'octubre, a les 18:15h, tindrà lloc a CaixaForum Barcelona (Av. de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8, Barcelona) l'Open Talent: "Els jocs haurien de tractar problemes socials?", a càrrec d'Alejandro Arqué, game designer en Square Enix Londres.

En el procés de creació dels dos títols d'Square Enix, Life is Strange i LiS Before The Storm, l'equip es va preguntar si els jocs havien de tractar certs temes socials. Durant la ponència s'explicaran els processos que seguim, però també es llançaran preguntes sobre si estem preparats, tant els jugadors com els desenvolupadors, perquè els jocs tractin temes que ens afecten a tots. En la conferència es tractaran les responsabilitats de jugadors i desenvolupadors dins d'aquest camp.

El ponent

Alejandro Arqué va començar treballant com game designer a Microjocs/Digital Chocolate Barcelona i d'aquí es va mudar a Madrid per treballar com a lead game designer a Gameloft Madrid. Des 2014 treballa a Square Enix Londres com a game designer, on ha treballat en el guardonat joc episòdic Life is Strange. Ara mateix està treballant en el desenvolupament de Life is Strange: Before the Storm i Life is Strange 2. És membre oficial de l'acadèmia de BAFTA des 2017.

Presentació de projectes dels màsters en Videojocs i Animació de la UPC

Després de la conferència es presentaran els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa (curs 2016-2017).

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir, cal confirmar assistència a través del d'aquest formulari "HI VULL ASSISTIR". Places limitades.

Sol·licita Informació

La teva sol·licitud ha estat rebuda correctament al CITM.

En breu ens posarem en contacte amb tu.

Gràcies pel teu interès en els nostres programes formatius.

Per un error en la connexió a la base de dades la teva sol·licitud no s'ha pogut cursar. T'agrairem que repeteixis el procés més tard o bé que et posis en contacte amb nosaltres trucant al 902 76 07 40 des d'Espanya, al (34) 93 112 08 08 des de l'estranger o enviant-nos un correu electrònic a: webmaster.fpc@fpc.upc.edu
Quins estudis t'interessen?

En clicar enviar acceptes la nostra política de protecció de dades