Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  Participa a l'espai B2B de la Fira Gamescom
Estudiants de nou ingrés
Data: Del 26-07-2019 al 01-09-2019

Si t’agraden els videojocs, no et pots perdre la Fira Gamescom, l’exhibició comercial internacional més gran de la indústria dels videojocs, on s'hi troben els principals desenvolupadors, editors i inversors per estar al dia de tot el que es cou en el sector.

Participa al Gamesmatch, l’espai de reunions B2B on podràs ampliar la teva xarxa professional, conèixer de forma ràpida i fàcil potencials socis internacionals i iniciar nous projectes de col·laboració.

Més informació:

Participa a l’espai B2B de la Fira Gamescom