Protocols COVID-19 per al desenvolupament d'activitats del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Aquests protocols estan subjectes a revisió permanent. Tots els professors i estudiants del CITM han de vetllar pel seu compliment.

Jornades de portes obertes

19/06/2021

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
Inici   >  Agenda  >  SEAT.CODE Hackathon 2021
Data: Del 30-06-2021 al 01-07-2021

Participa en la nova Hackathon de SEAT per donar solucions a la mobilitat a les ciutats i donar resposta a les necessitats dels ciutadans!

Hi participaran un total de 24 estudiants/es de tots els àmbits, agrupats en equips de 4 persones.

Per participar, cal:

• Tenir disponibilitat per anar a SEAT: CODE (Les Rambles 124, Bcn) els dies 30 de juny i 1 de juliol (amb totes les mesures de seguretat COVID).
  • Tenir coneixements de backend, Java i JVM (kotlin és un gran plus) i també frameworks com Spring + Spring Boot.

Més informació:

SEAT.CODE Hackathon 2021