Inicio   >  Agenda  >  "A través del mirall" La fotografía: del dibuix a la real...
Fecha: 17-02-2016
Lugar: Museu d'Art de la Pell (c/ Arquebisbe Alemany 5, Vic)

Com s'ho fan els nostres mòbils per fotografiar? Per entendre-ho, us proposem d'entrar dins l'evolució tecnològica dels aparells que ens permeten capturar la llum: des de la Florència del Renaixement, passant pelsmodelsmítics de la fotografia i el cinema del segle XX, i fins a l'iPhone i la realitat virtual.

On? Museu de l'Art de la Pell. C/ Arquebisbe Alemany, 5, 08500, Vic (Barcelona)
Quan? 17 de febrero. 17:00hs.