2a EDICIÓ – MARÇ 2022

El motiu triat en aquesta 2a edició fou crear una il·lustració al voltant del tema: “Ah! On són els monstres? Sembla que s’han escapat… DISSENYA EL TEU BESTIARI”. L’edició del 2022 convidava a dissenyar bèsties, amb total llibertat de creació per a cada artista.

El jurat de la 2a edició de GRAFFIO va estar format per:

• Luís Montes, artista de còmic i professor de l’escola Joso. Creador de la saga de còmic Gyphoon.
  • Lídia Rodríguez, il·lustradora i concept artist.
  • Carlos Dalmau, il·lustrador i artista de còmic, amb títols propis com Lucid Lucy.

Els guanyadors de la 2a edició van ser:

• 1r premi: Fausto Romano Aspillera, per “NUE 鵺“. Fausto, estudiant de 1r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital, ha guanyat una tauleta Artist 22 – 2a Generació XP-PEN.
  • 2n premi: Júlia Martin Díaz, per “The Encounter“. Júlia, alumna de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital, ha guanyat una tauleta Artist 15.6 Pro amb pantalla gràfica XP-PEN.
  • 3r premi: Iván José Caballero Cabrera, per “Ravenfolk“. Iván, estudiant de 2n curs del grau Disseny i Desenvolupament de Videojocs, ha guanyat una tauleta Deco Pro MW XP-PEN.
  • 4t premi (accèssit especial del jurat): Martina Meotto, per “Deuda Saldada“. Martina, estudiant de 1r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital, ha guanyat una tauleta Deco Pro SW XP-PEN.
  • Premi del públic: Patricia Descalzo Pardo, per “Hey There“. Patricia, alumna de 3r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital, ha guanyat un lloc en l’exposició que s’instal·larà al hall del centre.

FOTOS LLIURAMENT 2A EDICIÓ:

GRAFFIO, el concurs d’il·lustració digital dels estudiants del CITM

VÍDEO: