Ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica

Estudies 2n de batxillerat i tens un expedient acadèmic excel·lent? Aprofita l’oportunitat per sol·licitar un dels tres ajuts que ofereix el CITM per premiar l’excel·lència acadèmica. Aquests ajuts cobriran el 100% de l’import de la matrícula de 1r curs (6.360 €) en qualsevol dels tres graus oficials que ofereix el Centre: el grau en Disseny, Animació i Art Digital; el grau en Multimèdia, o el grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs.

Podràs sol·licitar aquest ajut si ets estudiant de nou ingrés matriculat al curs 2022-2023 i acredites els requisits següents:

• Haver estat estudiant de segon de batxillerat durant el curs acadèmic 2021/2022.
  • Tenir un expedient acadèmic de batxillerat excel·lent (puntuació de 9-10)
  • Haver escollit un dels 3 graus oficials del CITM com a primera opció en la preinscripció universitària de la convocatòria de juny de 2022.
  • Ser menor de 25 anys.

El termini de presentació de sol·licituds comença el 7 de juny i acaba l’1 de juliol de 2022.

Aquest curs acadèmic 2021-2022, els estudiants Laia Oliveras Huguet i Daniel Sánchez Díaz van ser els guanyadors d’aquesta beca CITM a l’excel·lència acadèmica. La Laia ha estudiat  1r curs del grau en Disseny, Animació i Art Digital, mentre que en Daniel ha començat al Centre els estudis del grau en Multimèdia.

Més informació i sol·licituds:

Ajuts CITM a l’excel·lència acadèmica