Es prorroga el termini per sol·licitar la beca del Ministeri d’Educació per al curs 2022-2023

Anualment, el Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEFP) convoca la beca de caràcter general adreçada a persones que cursin estudis universitaris oficials de grau i/o de màster universitari. Per al pròxim curs acadèmic 2022-2023, la beca presenta una novetat important: el període de sol·licitud s’avança del 30 de març al 16 de maig. Aquest termini serà improrrogable.

És important que sol·licitis la beca en el termini assignat, independentment de no saber encara quina titulació en concret estudiaràs o, fins i tot, si encara no saps si continuaràs estudiant. També hauràs de sol·licitar-la ara malgrat que no estiguis segur de complir tots els requisits. Un cop finalitzat el termini, l’ajut general del MEFP no podrà ser sol·licitat en cap cas.

A Catalunya aquesta beca és gestionada per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR), que s’encarregarà de revisar els requisits generals, econòmics i acadèmics de cada candidat.

En els centres adscrits, com el CITM, la beca en la matrícula s’aplica exclusivament a la part del preu públic. Aquest import s’indica en el decret de preus que s’aprova anualment al mes de juliol. En el curs 2021-2022, l’ajut fou de 21,46 € per crèdit ECTS.

Consulta més informació al web de l’AGAUR i del Ministeri d’Educació i Formació Professional (MEFP) i fes efectiva aquí la teva sol·licitud al web abans del 16 de maig.

Consulta altres beques, préstecs i ajuts del CITM.