Alumnes del CITM mostren els seus darrers treballs a la web

De moment en aquest apartat de Treballs d’alumnes es poden veure curts d’animació, webs i fotografies de reportatge; properament penjarem vídeo, disseny i videojocs.

L’objectiu d’aquest apartat de la web és mostrar alguns resultats dels treballs en grup dels alumnes. Cada semestre, els estudiants d’ambdós graduats realitzen un projecte en grup, que presenten davant dels companys i els professors, i que varia en grau de dificultat segons el curs que estan fent.

En aquest espai de la web també es poden trobar alguns Projectes Final de Carrera.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb