Alumnes del CITM, seleccionats al Pitching Universitat-Indústria del Clúster Audiovisual de Catalunya

El Pitching Audiovisual Universitat-Indústria celebrarà la seva quarta edició durant la Setmana del Talent, del 20 al 23 de novembre, i prèviament tindrà lloc un taller preparatori adreçat als estudiants del projectes seleccionats. Un dels treballs triats en aquesta ocasió ha estat el TFG realitzat pels alumnes del CITM Alba Martínez i Sergi Rodríguez.

MoebiusDigitalComicsAquest projecte, que porta per nom Moebius Digital Comics, està basat en una proposta professional d’adaptació d’un còmic en format tradicional a un format digital, apte per dispositius mòbils i amb possibilitat de interacció pels usuaris.

El Pitching és un espai de trobada entre els estudiants universitaris que estan desenvolupant projectes audiovisuals i els professionals amb interès a participar-hi. Aquesta iniciativa pionera s’ha creat gràcies a l’acord entre el Clúster Audiovisual de Catalunya i les universitats catalanes i facilita un primer contacte entre els estudiants i els professionals de la indústria: productors, televisions i distribuïdors.