Alumnes del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM visiten l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO)

L’objectiu de la visita, d’allò més didàctica i interessant pels alumnes, va ser descobrir les característiques i particularitats de la llum, la captació visual dels colors, l’enregistrament del moviment, tot analitzant conceptes com la velocitat i apertura del diafragma o les normes ISO. Els alumnes també van poder conèixer més concretament quines són les aplicacions del light painting en un àmbit més creatiu i artístic.

El repte pels alumnes, en el marc d’aquesta asignatura, serà ara animar amb llum un projecte en format vídeo de uns 30″, amb stop-motion i tècniques light painting. En aquest complex i alhora excitant project ja treballen al plató del CITM amb 11 grups diferents.