Alumnes del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM visiten l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO)

L’objectiu de la visita, d’allò més didàctica i interessant pels alumnes, va ser descobrir les característiques i particularitats de la llum, la captació visual dels colors, l’enregistrament del moviment, tot analitzant conceptes com la velocitat i apertura del diafragma o les normes ISO. Els alumnes també van poder conèixer més concretament quines són les aplicacions del light painting en un àmbit més creatiu i artístic.

El repte pels alumnes, en el marc d’aquesta asignatura, serà ara animar amb llum un projecte en format vídeo de uns 30″, amb stop-motion i tècniques light painting. En aquest complex i alhora excitant project ja treballen al plató del CITM amb 11 grups diferents.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb