Alumnes d’una escola d’Arts Aplicades de l’Illa Martinica visiten el CITM

Un grup d’estudiants del Lycée Polyvalent Victor Anicet – Lycée Numérique du Design et des Arts Appliqés de Martinique, acompanyats per tres professors,  van visitar el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia amb l’objectiu de conèixer el seu pla d’estudis i les seves instal·lacions.

Illa_MartinicaL’illa Martinica forma part de la República Francesa i pertany a la Unió Europea com a regió ultraperifèrica, a les anomenades Antilles menors.

Aquesta visita s’emmarca en un viatge que els estudiants del darrer curs en Comunicació Audiovisual i Arts Aplicades van realitzar a Barcelona. Durant poc més d’una setmana han visitat la Sagrada Família, la Casa Batlló, el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), el MACBA, la Fundació Miró i el Museu Picasso. També han tingut oportunitat de fer un tast a la formació en disseny, grafisme i comunicació audiovisual que s’imparteix a Catalunya, amb una visita a l’Escola Superior de Disseny i també al CITM, seleccionat per la seva especialització en matèria de comunicació audiovisual.

Aquests alumnes de darrer curs, especialitzats en disseny, arts i comunicació audiovisual,  poden accedir al món universitari i, per descomptat, si alguns d’ells ho desitgen, podrien seguir la seva formació al CITM o algun altre centre universitari d’Europa.