El CITM dóna la benvinguda al nou curs acadèmic

El plató del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia ha estat el punt de trobada de nous alumnes, professors i personal d’administració del centre per donar el tret de sortida al nou curs acadèmic.

David SanchezAquest any, s’han realitzat dues convocatòries per donar la benvinguda a tots els nous estudiants. Una primera sessió a les 9:30 h amb els nous alumnes de Multimèdia i Animació i una segona convocatòria a les 12:00 h per als estudiants dels dos Graus en Videojocs que imparteix el CITM.

David Sánchez, director del CITM, va obrir l’acte per donar la benvinguda als nous alumnes i els va animar a participar de forma activa en l’activitat del centre. Tot seguit, va intervenir Bea Martínez, cap d’estudis del centre, per explicar més detalladament el pla d’estudis dels quatre graus. Per a la seva part, Maria Costa, cap de programes del CITM, va fer un repàs dels diferents serveis que el Centre ofereix a tots els estudiants.

Game Jam CITMLa implicació dels alumnes també ha tingut el seu protagonisme en aquest acte, concretament, amb la col·laboració dels estudiants Marc García, Genís Bayó i Pol Carrera, alumnes del 4t curs del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (ed. en anglès). Aquests alumnes van exposar com es va organitzar la Game Jam del CITM, una iniciativa que ja porta dues exitoses edicions, i van animar a tots els alumnes a participar-hi.

Com cada any, l’acte es va tancar amb la presentació dels Bergants, la colla castellera universitària del Campus UPC Terrassa que compta amb alumnes del CITM. A més a més de participar activament en els castells, els alumnes del centre també s’han encarregat de la realització dels vídeos, el disseny de les samarretes i els flyers, així com de la comunicació a les xarxes socials.