GAME JAM pels ODS

GAMEJAM ODS

Benvinguts a la Game Jam pels ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible), organitzada pel Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), un esdeveniment pensat per impulsar el vostre talent i ajudar-vos a construir un futur professional en la indústria de l’entreteniment.

Aquesta edició, que s’emmarca en el programa d’activitats del 50è Aniversari de la UPC, es realitzarà els dies 4 i 5 de febrer, dijous i divendres. A causa de l’actual context sociosanitari, es farà en format en línia. El dimecres 10 de febrer, també de manera virtual, es farà el lliurament de premis.

Qui pot participar:

• Hi poden participar estudiants de la UPC del curs acadèmic 2020-2021, ja sigui de grau com de màster universitari o de títol propi.
  • Els equips participants seran de 4 o 5 persones.
  • També podreu participar individualment. En aquest cas, l’organització us assignarà a un equip participant al començament de la Game Jam.

Inscripció a la Game Jam:

1) Cada participant, a títol personal, ha d’omplir un formulari d’inscripció (termini tancat).

2) Un cop emplenat, l’organització contactarà amb tu i t’enviarà un formulari on es recollirà tota la informació sobre el teu equip (de 4 o 5 persones) o, si és el cas, sobre la teva participació individual. Per tal que la inscripció sigui vàlida s’hi haurà d’aportar tota la informació requerida per a cada participant.

Calendari i horaris:

Premis:

• Millor Joc: Cada participant de l’equip guanyador rebrà una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.
  • Millor Art: Cada participant de l’equip guanyador rebrà una targeta per a la plataforma Steam per valor de 50 €.
  • Millor Tecnologia: Diploma acreditatiu.
  • Millor Joc per Votació Popular: Diploma acreditatiu.

Abans de l’inici de la Game Jam rebreu informació, per part dels organitzadors, especificant els detalls del kick-off.

També podeu trobar tota la informació, premis, horaris, etc. a les Bases de la Game Jam pels ODS.

Us hi esperem!