El 8 de juliol, segueix l’Acte de Graduació CITM en streaming!

El divendres 8 de juliol se celebrarà l’acte de graduació dels alumnes CITM que finalitzen estudis aquest curs acadèmic 2021-2022. Els/les nostres estudiants comencen una nova etapa i volem celebrar-lo en companyia de familiars, amics, amigues i la comunitat CITM. L’acte serà a les 18.30 h, a l’Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Barcelona).  Tot i que està reservat presencialment per a estudiants i familiars, qualsevol persona interessada també podrà seguir-lo en directe per streaming.

El padrí de l’acte, qui farà la intervenció central, és Saül Gascón. Saül és desenvolupador de videojocs, productor executiu de Hexworks i alumni del CITM i ens compartirà la seva extraordinària trajectòria, tant amb el públic present com aquells que segueixin l’acte en línia. D’altres exalumnes de recent graduació també ens acompanyaran, així com l’estudiantat que es gradua enguany. Les diferents intervencions ens convidaran a compartir experiències del pas dels/les alumnes pel Centre, així com casos d’èxit d’estudiants de l’anterior promoció.

Apunta’t per aconseguir l’enllaç de YouTube per seguir l’acte en directe.

Després de l’acte, on es repartirà un diploma commemoratiu, els assistents podran gaudir d’una recepció al jardí de l’edifici. Esperem que sigui la celebració especial que l’ocasió mereix i que amb un aire festiu gaudim de l’acabament dels estudis amb la il·lusió per la nova etapa que comença.

Voleu recordar com va ser la gran festa de graduació de l’any passat? Aquí podeu veure el vídeo-resum!