El Circuit de Barcelona-Catalunya selecciona el treball d’un alumne del CITM per celebrar els seus 25 anys d’història

El Circuit de Barcelona-Catalunya  participa en la propera edició del Saló Internacional de l’Automòbil, que tindrà lloc del 9 al 17 de maig al Recinte de Montjuïc. En el seu estand, hi tindrà un protagonisme especial el treball fotogràfic de l’alumne Xavi Bonilla, estudiant del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM,  que serà exposat en un monitor a l’entrada per donar la benvinguda als diferents visitants. Aquesta iniciativa vol ser un petit homenatge als 25 anys d’ història del popular circuit.

Bonilla_CircuitLes fotografies de Xavier Bonilla sobre el Circuit de Barcelona – Catalunya destaquen per a seva força, originalitat i representen una mirada fresca i amb molt de caràcter, uns valors que coincideixen plenament amb la idea que el Circuit de Barcelona-Catalunya vols transmetre als Bonilla_Circuit_FAlonsociutadans. Les imatges proposades van despertar de seguida l’admiració dels responsables del Circuit i, per aquest motiu, van decidir destacar-les per retre  homenatge dels 25 anys de l’institució a l’estand del Saló Internacional de l’Automòbil. Les imatges que presenta l’alumne Xavier Bonilla són tant de Fórmula 1 com de Moto GP, en les quals l’ estudiant capta l’ essència d’ un circuit professional amb molta vitalitat.

Xavi Bonilla cursa tercer curs del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM i exerceix com a fotògraf professional per la agència de Fotografia i Premsa Esportiva AFP7, així com per a la revista Autohebdosport, especialitzada en cotxes, Fòrmula 1 i el món del motor en general.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb