El Circuit de Barcelona-Catalunya selecciona el treball d’un alumne del CITM per celebrar els seus 25 anys d’història

El Circuit de Barcelona-Catalunya  participa en la propera edició del Saló Internacional de l’Automòbil, que tindrà lloc del 9 al 17 de maig al Recinte de Montjuïc. En el seu estand, hi tindrà un protagonisme especial el treball fotogràfic de l’alumne Xavi Bonilla, estudiant del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM,  que serà exposat en un monitor a l’entrada per donar la benvinguda als diferents visitants. Aquesta iniciativa vol ser un petit homenatge als 25 anys d’ història del popular circuit.

Bonilla_CircuitLes fotografies de Xavier Bonilla sobre el Circuit de Barcelona – Catalunya destaquen per a seva força, originalitat i representen una mirada fresca i amb molt de caràcter, uns valors que coincideixen plenament amb la idea que el Circuit de Barcelona-Catalunya vols transmetre als Bonilla_Circuit_FAlonsociutadans. Les imatges proposades van despertar de seguida l’admiració dels responsables del Circuit i, per aquest motiu, van decidir destacar-les per retre  homenatge dels 25 anys de l’institució a l’estand del Saló Internacional de l’Automòbil. Les imatges que presenta l’alumne Xavier Bonilla són tant de Fórmula 1 com de Moto GP, en les quals l’ estudiant capta l’ essència d’ un circuit professional amb molta vitalitat.

Xavi Bonilla cursa tercer curs del Grau en Fotografia i Creació Digital del CITM i exerceix com a fotògraf professional per la agència de Fotografia i Premsa Esportiva AFP7, així com per a la revista Autohebdosport, especialitzada en cotxes, Fòrmula 1 i el món del motor en general.