El CITM acull la primera sessió sobre emprenedoria CITeMprèn

A la taula rodona van participar Ana Casas, graduada en Multimèdia i cofundadora de l’empresa Limbic, i Xavier Cervera, graduat en Fotografia i Creació Digital, fotoperiodista free-lance, col·laborador habitual de La Vanguardia, corresponsal de Panos Pictures al Regne Unit i professor associat a la Universitat Autonòma de Barcelona (UAB).

Els dos alumnes del CITM van exposar la seva experiència en la creació d’un negoci propi, els reptes superats i les fites aconseguides, tot posant l’accent en el compromís, l’esforç i la satisfacció d’implicar-se en un projecte professional propi.

La taula rodona va estar moderada per Frederic Terrades, professor en l’àmbit d’empresa al CITM, que va complementar la breu exposició dels ponents amb una presentació molt didàctica sobre els aspectes més rellevants de la nova llei de l’emprenedor.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb