El CITM col·labora en les jornades Selected: Graphic Design from Europe, una trobada del millor disseny europeu, organitzada per Index Book

Molts i moltes professionals del disseny gràfic i la comunicació visual de tot Europa es reuniran els propers 12 i 13 de març al Selected: Graphic Design from Europe, unes jornades organitzades per Index Book, una editorial capdavantera en l’edició de llibres de disseny gràfic i creativitat visual.

Index Book prepara per al 2010 el llançament del seu nou anuari espanyol de disseny gràfic, el Selected I, que conté les millors creacions i peces gràfiques de l’any produïdes dins de l’Estat.

Aquesta trobada s’organitza precisament per fer aquesta selecció. Hi participaran els “seleccionadors o seleccionadores”, uns i unes professionals de renom de l’àmbit de la comunicació visual que s’encarregaran d’escollir el contingut d’aquest anuari d’entre totes les peces presentades.

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia participa com a col·laborador en aquestes jornades, ja que alguns membres del seu alumnat hi han presentat les seves pròpies creacions -molt sovint treballs elaborats a les mateixes classes- per intentar assegurar-se un lloc destacat en aquest anuari.

D’altra banda, el CITM serà l’encarregat de fer el reportatge fotogràfic dels dos dies que duraran les jornades. A més, Index Book també ha confiat al CITM l’elaboració dels vídeos corporatius de presentació dels convidats.

Grans professionals com ara Joakim Borgström, Eduardo del Fraile o David Linderman, entre altres, tindran l’oportunitat de donar a conèixer la seva experiència i els seus coneixements als assistents mitjançant conferències i tallers.

El professorat del CITM també participarà en aquesta trobada amb dues conferències: “Fotografia i CGI”, en què els professors Toni Bover i Miquel Bigas donaran a conèixer als assistents el funcionament de la innovadora tècnica d’imatge generada per computadora (CGI), i “Reinventando la impresión”, en la qual la professora Laia Blasco serà l’encarregada de parlar del passat, el present i el futur de la impremta.

La jornada Selected: Graphic Design from Europe tindrà lloc a l’auditori del Centre de Convencions AXA, al centre comercial L’illa Diagonal, i també oferirà una sèrie d’activitats d’accés lliure a tots els participants inscrits a l’esdeveniment.