El CITM estrena nou web

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia acaba d’estrenar nou disseny web. El website citm.upc.edu presenta un aspecte totalment renovat, tant pel que fa a l’estructura dels continguts com pel que fa al disseny, amb una imatge més visual, atractiva i amb un major protagonisme dels treballs del seu estudiantat. El nou disseny responsive adapta la visualització segons el tipus de dispositiu amb què es consulti: web, tablet o mòbil.

NovaWebCITMEl web s’ha reestructurat totalment per facilitar l’accés als continguts clau què ofereix el centre i millorar l’experiència d’usuari.  Així doncs, la home presenta un accés principal a l’oferta formativa: els tres graus oficials en Animació, Multimèdia i Videojocs, així com l’oferta de postgrau relacionada. També s’ha donat més importància als treballs dels estudiants, amb una presència molt destacada a la pàgina principal. El menú principal del web queda estructurat en aquestes seccions: el centre, estudis, treballs dels alumnes, estudiants i empresa. L’objectiu de la nova navegació és que l’usuari identifiqui i trobi amb facilitat aquells continguts que es consideren clau, entre els quals destaca la informació dels graus oficials, com fer una sol·licitud d’informació i com inscriure’s a les Jornades de Portes Obertes. Cal destacar també que en el disseny del nou web CITM han participat David Ayats i Colette Fuentes, graduats en Multimèdia pel CITM.

Per a la redefinició del nou web s’han realitzat un focus group i tests d’usabilitat amb potencials usuaris de l’eina, tant alumnes de grau actuals com alumnes de batxillerat, en aquest cas de l’INS Terrassa. Els suggeriments resultants d’aquestes proves ens han permès ajustar aspectes d’estructura, navegació web i aspecte visual per tal de fer més òptima i atractiva l’experiència d’usuari.

Al web també s’han aplicat els principis del responsive web design, de manera que la configuració de la pàgina s’adapta automàticament a la pantalla o navegador amb el qual s’estigui visualitzant (tablet, PC, smartphone, etc.).

Des del CITM us convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris sobre el nou web a través del correu electrònic: info.citm@citm.upc.edu.