El projecte dels alumnes del CITM Cygnus Void, un dels destacats al portal Gamyka

Gamyka, el portal que actualment marca tendència i ja és tot un referent del món dels videojocs indie, entrevista al grup d’estudiants del CITM creadors del projecte Cygnus Void, una empresa emergent dedicada al desenvolupament de videojocs 3D.  En la entrevista coneixem com va nàixer el seu primer videojoc de ciència ficció Project Infinite, què ens ofereix de nou aquest joc i quines expectatives de futur tenen com a estudi emergent.

ProjectInfiniteLa seva primera creació, Project Infinite, és un joc que conté misteri, exploració i psicologia. El jugador haurà de resoldre puzzles utilitzant l’enginy, escaparà d’alienígenes i coneixerà la història de la civilització d’éssers extraterrestres. Al mateix temps, també haurà d’enfrontar-se a ell mateix i als seus malsons.

Cygnus_VoidAquest és un projecte dels alumnes del grau en Multimèdia del CITM: Carles Folch, Sara Garcia, Víctor Pérez, Sergi Viladesau, Andreu Pellisa, Roger Ordóñez i Miki Gual.

Cygnus Void també és una de les dues empreses del CITM incubades pel nou espai EMPRÈN UPC Terrassa, juntament amb el projecte Fiesta Today, també dels alumnes del Grau en Multimèdia.

Entrevista a Cygnus Void: “El futur dels videojocs a Espanya el construïm avui”