El CITM et convida a la gran festa de graduació el proper 1 de desembre

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia està organitzant una gran festa amb motiu de l’acte de graduació d’estudiants del curs 2015-16. La cita tindrà lloc el proper dijous 1 de desembre, a les 18h, al Vapor Universitari de Terrassa (c/ Colom 114, Terrassa). En aquesta jornada ens retrobarem graduats, professors, familiars i amics del CITM, un dia de celebració per compartir tots junts la il·lusió per la nova etapa personal i professional que inicien els graduats i graduades del CITM.

Graduacio2015En el programa de l’acte, graduats del CITM compartiran les seves experiències i el seu recorregut professional a partir del seu pas pel centre. Els alumnes que s’han finalitzat els seus estudis aquest any presentaran també els seus Treballs Finals de Grau (TFG). Aquest any, els assistents a l’acte podran votar el millor TFG i aquest s’endurà un premi. Durant l’acte també es presentaran els projectes de grau i, des de la direcció del CITM, s’atorgarà un reconeixement als estudiants dels graus. Ja per finalitzar, hi haurà un pica-pica de comiat per tots els assistents.

La festa de graduació estarà amenitzada amb música en directe i moltes sorpreses!

Aquí pots veure el vídeo de la gran festa de l’any passat!

ActeGraduacio_Video

Per assistir-hi, és necessari que t’hi inscriguis a través d’aquest formulari, tant tu com els teus acompanyants. La data límit per fer les inscripcions és el 28 de novembre.