El CITM FOTO acostarà la realitat del sector als alumnes

Pere Formiguera és fotògraf, escriptor, comissari d’exposicions i membre del Consell Assessor del Departament de Fotografia del Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC), i té obres exposades a col·leccions de diversos museus de tot el món, com el Museum of Modern Art (Nova York), el Fonds National d’Art Contemporain (París), el Centre d’Art Reina Sofia de Madrid o el MACBA.

Francesc Arnó és fotògraf de publicitat i moda i ha treballat per empreses com Reebok, Warner España, Damm o Saab, entre d’altres. Ha fotografiat a artistes, polítics i models i ha exposat en diverses galeries les seves obres més personals, sovint inspirades en els seus viatges. Ha guanyat diversos premis entre els quals dos LUX de plata en la categoria d’Editorial.

Iosu Martín és Graduat en Fotografia per l’antiga Escola de Fotografia (ara CITM). Treballa a l’estudi Martin y Zentol, un taller creatiu d’identitat visual i fotografia especialitzat en empreses del sector del mobiliari i l’arquitectura. Entre els seus clients destaquen empreses líders del sector, com les franceses Sokoa i Leibar&Signeurin, les portugueses Famo i Guialmi o les espanyoles Nueva Línea, Stua o Xey.

Programació:

16.00h. Benvinguda i presentació de l’acte.

16.15h. El fotògraf de publicitat i moda davant els canvis tecnològics. Tecnologia, creativitat i negoci.
A càrrec de Francesc Arnó.

16.45h. Fotografia professional digital: canvis i noves possibilitats.
A càrrec de Iosu Martín.

17.15h. Pausa descans

17.30h. Mirar i pensar.
A càrrec de Pere Formiguera.

18.00h. Taula rodona i torn obert de participació.

18.30h. Cloenda

Places limitades, cal confirmar assistència a través del següent formulari d’inscripció:

Formulari d’inscripció

L’activitat forma part del cicle de xerrades iniciat pel CITM el passat mes de desembre, i tindrà lloc a les instal·lacions del CITM, al carrer de la Igualtat, 33 de Terrassa.

El baner promocional del CITM-FOTO ha estat desenvolupat per Eric Rossell, alumne de segon curs del Graduat en Fotografia.