El CITM FOTO analitza l’evolució del sector en l’era digital

Durant l’acte, el fotògraf de publicitat i moda Francesc Arnó i el Graduat en Fotografia pel CITM Iosu Martín van reflexionar sobre la transformació que han hagut de fer els professionals en els darrers anys, des que la fotografia digital va començar a desbancar a la fotografia analògica o tradicional.

La fotografia digital permet treballar amb un ventall més ampli de suports, com ara l’alumini o la tela, i proporciona al professional eines perquè deixi anar la seva imaginació i creativitat sense límits, segons paraules de Francesc Arnó. El convidat va voler donar un missatge optimista als alumnes, ja que segons va dir el fotògraf és a dins de cadascú, és una mirada personal, independentment de les eines amb què es treballi.

Per la seva banda, l’ex-alumne Iosu Martín, va presentar l’empresa Martín y Zentol, un taller creatiu d’identitat visual i fotografia especialitzat en empreses del sector del mobiliari i l’arquitectura, que compta amb més de 3.000m2 d’espai a Oiartzun (Guipúscoa). Martín va coincidir amb Arnó en què amb la democratització de la fotografia, en l’era digital, cada cop més els professionals han de destacar per l’especialització, la qualitat i el servei integral al client.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone
This entry was posted in Uncategorized by CITM. Bookmark the permalink.

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb