El CITM FOTO analitza l’evolució del sector en l’era digital

Durant l’acte, el fotògraf de publicitat i moda Francesc Arnó i el Graduat en Fotografia pel CITM Iosu Martín van reflexionar sobre la transformació que han hagut de fer els professionals en els darrers anys, des que la fotografia digital va començar a desbancar a la fotografia analògica o tradicional.

La fotografia digital permet treballar amb un ventall més ampli de suports, com ara l’alumini o la tela, i proporciona al professional eines perquè deixi anar la seva imaginació i creativitat sense límits, segons paraules de Francesc Arnó. El convidat va voler donar un missatge optimista als alumnes, ja que segons va dir el fotògraf és a dins de cadascú, és una mirada personal, independentment de les eines amb què es treballi.

Per la seva banda, l’ex-alumne Iosu Martín, va presentar l’empresa Martín y Zentol, un taller creatiu d’identitat visual i fotografia especialitzat en empreses del sector del mobiliari i l’arquitectura, que compta amb més de 3.000m2 d’espai a Oiartzun (Guipúscoa). Martín va coincidir amb Arnó en què amb la democratització de la fotografia, en l’era digital, cada cop més els professionals han de destacar per l’especialització, la qualitat i el servei integral al client.