El CITM ja té un web amb disseny adaptatiu (responsive web design)

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ja té un web adaptat a entorns mòbils. La nova versió està feta amb disseny web adaptatiu, el que es coneix com a responsive web design, un format de visualització que s’adapta al dispositiu mòbil que s’estigui utilitzant per consultar el web, ja siguin tabletes, smartphones o altres terminals.

Web CITM Responsive DesignEl web del CITM per dispositius mòbils té un disseny optimitzat que mostra, en primer lloc, l’oferta dels tres graus oficials que s’imparteixen al centre i els treballs de l’alumnat. En el menú principal també s’accedeix a les notícies i agenda. En la part superior esquerra de la pantalla trobem la pestanya menú, des de la qual es pot accedir a totes les altres pestanyes del web: el centre, els estudis, els treballs de l’alumnat, els serveis per l’alumnat i els serveis per l’empresa. La tecnologia responsive permet tenir una visualització adequada i optimitzada del web al tamany de pantalla de qualsevol dispositiu de consulta.

Share on LinkedInShare on FacebookTweet about this on TwitterPrint this pageEmail this to someone

Deixa un comentari

La teva adreça de correu electrònic no es publicarà ni compartirà. Camps obligatoris marcats amb