Vols formar-te al CITM? Ja pots fer la preinscripció universitària!

Des del 2 de juny fins al proper dia 3 de juliol del 2015 podràs realitzar la preinscripció universitària a totes les universitats públiques catalanes. Tots aquells alumnes interessats en preinscriure’s per cursar un dels 3 graus oficials del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia de la UPC (Grau en Multimèdia, Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs i Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs – english edition) ja poden realitzar aquest tràmit necessari per començar els seus estudis universitaris el proper curs acadèmic.

Recordeu que la preinscripció universitària, que es realitza des del web de la Generalitat de Catalunya, és indispensable per poder matricular-se en qualsevol dels tres graus oficials del CITM.

Per iniciar els tràmits de preinscripció universitària, els interessats en el Grau en Multimèdia, el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs o el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs (english edition) que s’imparteix a Barcelona amb continguts i docència 100% en anglès , hauran de fer clic en el següent enllaç Accesnet de la Generalitat de Catalunya.

citm upc