El CITM participa a la Mostra del Coneixement del Campus de Terrassa

Des de l’última dècada del segle XX la presència universitària a Terrassa s’ha anat incrementant, tant en estudis que s’imparteixen com en nombre d’estudiants presents en el campus de la ciutat. Terrassa s’ha convertit en la segona ciutat universitària de Catalunya en nombre d’estudiants.

La Mostra del Coneixement neix amb la voluntat d’ampliar i consolidar activitats vinculades al món de la universitat, la recerca, la innovació i el coneixement. La mostra té diversos objectius, com són apropar el coneixement a la població en general i afavorir els contactes en l’àmbit universitari i empresarial, entre d’altres.

MostraTerrassaÉs una proposta formativa, educativa, cultural i lúdica vinculada a la universitat i al coneixement, que es porta a terme en diferents formats: jornades, xerrades, cursos, conferències i actes lúdics.

El CITM enguany hi participa en dos tallers:

• “Modelat de personatges per animació”, a càrrec de Pablo Belmonte, professor del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia. Amb una duració de 6 hores. Tardes del dimecres 29 i dijous 30 de juny. Horari: de 17h a 20h.

Per a més informació:

Mostra de coneixement del Campus de Terrassa