El CITM participa al YoMo: The Youth Mobile Festival, celebrat en el marc del Mobile World Congress 2017

Impulsat i organitzat pel Mobile World Congress, l’exposició de referència en matèria de telefonia mòbil, aquest any es va realitzar la primera edició del Festival YoMo: The Youth Mobile Festival. Més de 11.000 joves i 3.000 educadors han visitat YoMo Barcelona 2017 per gaudir de les activitats pràctiques i interactives, dels tallers per aprofundir en noves tecnologies o dels diferents espectacles sobre ciència, enginyeria i disseny. El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia hi va estar present al festival amb l’activitat Magic Marble.

YoMoLa participació del CITM va estar emmarcada a l’estand de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i va tenir com a protagonista l’activitat Magic Marble, una activitat que permet interactuar directament amb un videojoc mitjançant dues plataformes de ball. En aquest joc, inspirat en l’estètica de la Guerra de les Galàxies, el moviment del teu propi cos és el que t’ajuda a resoldre els diferents reptes que et planteja el joc.

YoMoMés de 400 persones s’hi van apropar per gaudir de l’activitat i conèixer les opcions formatives que ofereix en CITM en l’àmbit de l’animació, les tecnologies multimèdia o els videojocs. L’alumna del CITM Colette Fuentes va ser l’encarregada d’ interactuar amb els diferents visitants que s’hi van acostar per a conèixer de primera mà la proposta tecnològica del CITM.

Magic Marble ha estat desenvolupat per Ricard Pillosu, professor del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs, amb la col·laboració dels alumnes Cintia Coll i Daniel Triviño.