Alumnes i professors del CITM creen un mapping sobre el Pla Local de Joventut de l’Ajuntament de Vic

Després d’un intens any de treball participatiu, el nou Pla Local de Joventut de Vic 2017-2020 impulsat pel seu consistori municipal ha vist la llum amb molta força, amb aportacions sobre tots els àmbits que afecten als joves de la ciutat: educació, treball, habitatge, salut, esports, participació i associacionisme, cultura i lleure, inclusió social i comunicació. El Pla compta amb la participació d’institucions culturals com La Farinera Centre d’Arts Visuals, que ha desenvolupat el mapping explicatiu d’aquest Pla Local de Joventut.

PlaLocalAjuntamentVicEl mapping del projecte ha estat desenvolupat amb la col·laboració de l’alumna del CITM Laura Pesarrodona; dos graduats en Fotografia i Creació Digital al Centre, Carles Domènech i Ester Molera; i dos professors del CITM vinculats a La Farinera Centre d’Arts Visuals de Vic, Miquel Bigas i Toni Bover.

VicLa presentació del Pla Local en directe va trencar tots els esquemes als assistents, amb aquest sorprenent mapping que resumeix de forma visual, atractiva i clara, les propostes de l’Ajuntament per als joves de Vic. Les 123 propostes que es van presentar guiaran les accions de joventut a la ciutat en els propers 4 anys.

Vic2L’alumna del Grau en Fotografia i Creació Digital, Marta Pesarrodona, va ser una de les presentadores del esdeveniment davant d’un públic entusiasta integrat per més de 200 joves. El regidor de l’Ajuntament, Josep M. Roca, va rebre als 140 delegats de tots els centres de secundària, batxillerat i cicles formatius de la ciutat integrats al servei de Vicjove. Laura va aprofitar per explicar la seva experiència i els avantatges de ser estudiant de la UPC amb pràctiques remunerades, en el seu cas a La Farinera Centre d’ Arts Visuals.