El CITM suspèn les activitats lectives presencials fins al 30 de març

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ha suspès la seva activitat lectiva presencial fins al 30 de març, com a mínim. La suspensió serà prorrogable en funció de la situació d’emergència de salut pública generada pel COVID-19 seguint les indicacions traslladades pel Govern de la Generalitat de Catalunya, i per la Universitat Politècnica de Catalunya.

citm upcPer tal de minimitzar les conseqüències d’aquesta situació sobre el desenvolupament del curs, s’està treballant per oferir alternatives de docència a través de mitjans no presencials i es posarà a l’abast de tot l’equip docent les eines de suport necessàries. És possible que el calendari acadèmic també es vegi afectat.

Demanem a tota la comunitat acadèmica del CITM, professors i estudiants, que restin pendents de les comunicacions oficials que el CITM faci arribar a través dels canals habituals.

L’atenció serà per via telemàtica. Per a qualsevol gestió, dubte o consulta podeu adreçar-vos al correu secretaria.academica.citm@citm.upc.edu o al telèfon (+34) 93 112 03 67.

Agraïm la comprensió i col·laboració de tots i totes en aquesta situació tan excepcional.

Us seguirem informant!