El CITM reprèn totes les classes dels graus per videoconferència en directe a partir de dilluns 23 de març de 2020

A partir del pròxim dilluns 23 de març, i arran de la crisi del COVID-19, el Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) realitzarà la docència dels graus de manera no presencial a través de videoconferència en directe i del campus virtual. La docència del grau en Disseny, Animació i Art Digital, del grau en Multimèdia i dels graus en Disseny i Desenvolupament de Videojocs es realitzarà seguint els horaris de classe habituals, el que suposa la impartició de més de 10 sessions magistrals o de seminaris simultanis en streaming.

connectAquesta mesura s’ha pres amb caràcter excepcional i temporal per tal de minimitzar en la mesura del possible les conseqüències de l’aturada de les classes presencials sobre el correcte desenvolupament del curs. Recordem que el CITM ha suspès la seva activitat lectiva presencial fins al 30 de març, prorrogable, a causa de la situació d’emergència de salut pública generada pel COVID-19 i seguint les indicacions traslladades pel Govern de la Generalitat de Catalunya, i per la Universitat Politècnica de Catalunya.

Ha estat un gran repte organitzatiu i tècnic que ha requerit la col·laboració i implicació  de tot l’equip docent en l’adaptació dels continguts i les metodologies docents de totes les assignatures dels 3 graus. Així com de secretaria acadèmica i de sistemes per la gestió dels programaris i la gestió de les videoconferències.

Des del CITM volem agrair a tots els col·lectius la seva implicació per haver-ho fet possible, i demanem a l’estudiantat la seva col·laboració en el desenvolupament d’aquesta etapa transitòria, fins a recuperar la normalitat.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra col·laboració en aquests moments tan excepcionals.