El CITM tanca el curs 13-14 amb més de 23.500 hores en convenis de cooperació educativa, un 56% més que l’any anterior

El Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM) ha tancat el passat curs acadèmic amb dades molt positives en hores i nombre de Convenis de Cooperació Educativa. S’han realitzat 92 convenis en total, entre alumnes del Grau en Multimèdia i del Grau en Fotografia i Creació Digital, que han realitzat pràctiques professionals per un total de 23.506 hores, més de 8.470 de l’any anterior.

Un conveni de cooperació educativa és una estada de pràctiques professionals en una entitat col·laboradora, ja sigui una empresa, un organisme públic o qualsevol altra organització, amb les quals l’estudiantat del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia adquireix competència professional en l’àmbit de les tecnologies multimèdia, la imatge i la creativitat, amb el suport tutoritzat de professionals amb experiència.

92 alumnes van gaudir durant el curs acadèmic 2013-2014 d’aquestes estades en pràctiques remunerades, en organitzacions com Fundació Parc UPC, ACC Comunicación Creativa, Emfi Mobile Solutions, Roche Diagnostics, Filmin TV i Led Dream, en el cas del Grau en Multimèdia. Per altre banda, Idiada Automotive Technology, Fira de Barcelona, MANGO, Gran Teatre del Liceu, la Diputació de Girona o SEAT són organitzacions que han acollit alumnes en pràctiques del Grau en Fotografia i Creació Digital durant aquest passat curs acadèmic.