Graffica premia els millors Treballs Fi de Grau (TFG) relacionats amb el disseny i la imatge

Graffica, junt als seus col·laboradors Adobe, Fotolia, Wacom, Epson i Exaprint, presenta els Premis Acento G, per donar reconeixement i premiar els millors Projectes Finals de Carrera (PFC) presentats per les diferents escoles de disseny d’Espanya.

Premios Acento GEls estudiants del CITM poden presentar els seus projectes per guanyar fantàstics premis, dividits en 3 categories, entre els quals es troben llicències d’Adobe Creative Cloud, una tauleta Wacom, una impressora Epson o subscripcions al blanc d’imatges professionals Fotolia.

Per poder accedir als premis, el projecte ha d’estar clarament vinculat a les àrees de creativitat, disseny, imatge i comunicació visual i s’ha d’haver presentat de forma oficial al llarg del curs lectiu 2014.

Tens temps fins al 30 de setembre per presentar el teu Treball de Fi de Grau.

Més informació:

Premis Acento G als Treballs Fi de Grau (TFG)