El graduat al CITM Llogari Casas, seleccionat en un programa de formació de l’empresa Huawei a la Xina

Llogari Casas, exalumne del Grau en Multimèdia, ha participat en el programa de formació “El Futur de les TICS” a la Xina, una iniciativa pionera de l’empresa d’IT Solutions Huawei España. Han estat només 15 els alumnes espanyols seleccionats per aquestes beques de formació, tots ells realitzant o acabant estudis relacionats amb l’ àmbit de les telecomunicacions i les tecnologies multimèdia.

Durant dues setmanes, entre els mesos de juliol i agost, Llogari Casas va viatjar a la Xina, on va assistir a un curs intensiu de llengua i cultura xinesa a Pekín, va viatjar fins a Hong Kong per conèixer a fons la ciutat i, finalment, va accedir a una formació realitzada des de la mateixa central de la companyia Huawei, en la ciutat de Shenzen. Els 15 alumnes becats per a aquest programa van poder conèixer el centre d’ exposicions de la companyia, el seu centre logístic, el seu laboratori de R+D+i, així com el seu centre de fabricació.

HuaweiAquest programa de desenvolupament del talent està inclòs al projecte global de la companyia “Telecom Seeds for the Future” i compta amb la col·laboració de l’Escola d’Organització Industrial (EOI). Segons paraules del CEO Huawei España, Walter Ji, “el compromís de la companyia amb la societat espanyola és un dels nostres pilars més importants. Tenim molt clar que necessitem posar en marxa projectes en matèria d’educació orientats a les noves tecnologies i els centres universitaris són el millor referent en aquest sentit”.