El treball de l’alumne Marc Urtasun, escollit a la prestigiosa selecció Motion Graphics Served

Marc Urtasun, alumne del Grau en Multimèdia del CITM, ha vist com el seu Treball de Final de Grau ha estat escollit pel web Motion Graphics Served, un site on es recullen els millors treballs d’ animació i motion graphics de tot el món.

En aquest web hi podem trobar treballs, tan de professionals com d’estudiants de centres universitaris de diferents països, reconeguts per la seva qualitat tècnica, originalitat i creativitat en la proposta gràfica presentada. Aquests projectes estan seleccionats entre els millors i provenen de la comunitat de creadors visuals de tot el món, reunits a Internet sota el nom de behance.net.

SkillsEl treball d’en Marc és una animació en 3D que porta per nom Skills, realitzada amb Cinema 4D, Vray i AfterEffects. Prova de la seva qualitat és que ha estat puntuat amb un 9 desprès de la seva presentació al Tribunal d’ Avaluació del TFG del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia (CITM)

Més informació:

Skills – Marc Urtasun